دو شنبه 5 تير 1391برچسب:, :: 22:42 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

دانلود Active@ File Recovery Corporate v8.2.0.0 بازیابی مطمئن فایل ها

بازیابی فایل ها همیشه یکی از نکات کلیدی برای کاربران سیستم های رایانه ای است. همیشه اشتباهات بخشی از کار است و مطمئنا این مشکلات برای بیشتر ما کاربران رخ خواهد داد. وقتی ما مطمئن باشیم که همیشه نرم افزارهایی هستند که می توان به آن ها دل بست تا اگر فایلی به اشتباه پاک شد بتوان آن را بازیابی نمود کار با رایانه ها به طبع آسان تر و البته مطمئن تر خواهد شد. Active@ File Recovery یکی از همین مطمئن ترین نرم افزارهاست ؛ ابزاری ساده اما قدرتمند که با پشتیبانی از سیستم فایل های مختلف و انواع هارددیسک ها و با سرعت بسیار مناسب قادر است تا بخش های مختلف یک حافظه را اسکن و اگر فایلی از قبل پاک شده است بازیابی کند.
بازیابی فایل هایی که به صورت معمولی حذف شده اند یعنی ابتدا در سطل آشغال ویندوز قرار گرفته اند و سپس پاک شده اند ، فایل هایی که به صورت کامل با دکمه های Shift+Delete حذف شده اند و یا حتی درایوهایی که فرمت گردیده اند در زمره منوهایی هستند که در این ابزار به آن اهمیت ویژه ای داده شده است. کار کردن با Active@ File Recovery به سبب واسط کاربری ساده اما جذابش فوق العاده آسان است ، تنها کمی زمان نیاز است تا کاربر بتواند فایل هایی که پاک شده اند را بازیابی کند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Active@ File Recovery:
- پشتیبانی از انواع سیستم فایل ها
- پشتیبانی از انواع هارددیسک ها
- پشتیبانی از فلش دیسک ها
- استفاده از حالت معمولی و پیشرفته برای جست وجو فایل های پاک شده
- بازیابی فایل ها به واسطه نام اصلی
- پشتیبانی از تمامی فرمت های حذف شده ، مخفی شده ، رمزگزاری یا فشرده شده
- سرعت بالا در اسکن دیسک
- امکان بازیابی اطلاعات فرمت شده
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 2 شهريور 1390برچسب:, :: 20:19 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

بازیابی حرفه ای تصاویر حدف شده توسط Photo Recover Center 1.8.0.1941

Photo Recover Center نرم افزاری بسیار حرفه ای در ضمینه بازگردانی تصاویر آسیب دیده و یا حذف شده از انواع رسانه های ذخیره سازی می باشد. سرعت عمل و دقت بالا از ویژگی های نرم افزار Photo Recover Center می باشد. امیدواریم مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 26 خرداد 1390برچسب:, :: 18:24 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

 

بازیابی فایل ها با نرم افزار Aidfile Recovery Software v3.3.2.0

Aidfile Recovery Software ابزاری قدرتمند در زمینه بازیابی فایل های حذف شده است. نرم افزاری که با حجم مناسب و سرعت بالا هم در اسکن و هم در بازیابی فایل های حجیم کمک بسیار می تواند به کاربران در بازگرداندن فایل های پاک شده کند. این نرم افزار درایوهای پاک شده ، فرمت شده ، خراب شده و پارتیشن هایی که تغییر یافته اند را به حالت قبل باز خواهد گرداند ؛ البته درصد بازگردانی اطلاعات به شرایط مختلفی بستگی دارد که این ابزار هم مانند نرم افزارهای مشابه می تواند درصد مشخصی از اطلاعات را برگرداند.
سیستم فایل های FAT ، NTFS و EXFAT در این ابزار پشتیبانی می شوند و کاربر می تواند حافظه های مختلفی که با این نوع سیستم فایل های پیکربندی شده اند را بازیابی اطلاعاتی نماید. کار کردن با Aidfile Recovery Software به سبب واسط کاربری ساده اما جذاب و منوهایی که به شکل خاصی طراحی شده اند فوق العاده ساده خواهد بود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Aidfile Recovery Software v3.3.2.0:
- بازیابی فایل های پاک شده به هر دلیلی
- بازیابی اطلاعات درایوهای فرمت شده حتی پس از نصب دوباره ویندوز
- برگرداندن اطلاعات پس از تغییر پارتیشن ها
- سازگاری و هماهنگی با سه سیستم فایل FAT ، NTFS و EXFAT
- سازگاری با فرمت های مختلف در زمینه های گوناگون برای بازیابی
- هماهنگی کامل با انواع هارددیسک ها ، حافظه های فلش ، فلاپی دیسک ها و ...
- نهایت کارآیی در بازیابی فایل ها
- وجود 4 حالت مختلف در بازیابی فایل ها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


شنبه 14 خرداد 1390برچسب:, :: 20:50 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

بازیابی فایلها از روی حافظه های قابل حمل با Flash Drive Recovery 1.3

SoftOrbits Flash Drive Recovery 1.3 نرم افزاری مفید جهت بازیابی اطلاعات و فایلهای پاک شده از روی انواع حافظه های قابل حمل از جمله فلش مموری ها می باشد. طبق ادعای کمپانی SoftOrbits تولید کننده نرم افزار Flash Drive Recovery این برنامه می تواند فایلهای پاک شده را حتی از روی فلش مموری های فرمت شده نیز ریکاوری نماید. همچنین نرم افزار این قابلیت را دارد تا قبل از بازیابی کامل فایلهای تصویری پیش نمایشی از آنها به شما ارائه دهد تا دقیقا فایل مورد نظرتان بازیابی نمایید. SoftOrbits Flash Drive Recovery بدون نیاز به نصب و به صورت پرتابل می باشد.

دانلود در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


سه شنبه 22 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 10:0 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

این برنامه یکی از بهترین و نیرومند ترین برنامه برای بازگردانی اطلاعات پاک شده است کار با این برنامه بسیار راحت است و درصد برگرداندن فایل ها هم بیشتر است،حتما دانلود کنید.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


سه شنبه 30 فروردين 1390برچسب:, :: 17:5 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

اگر فلش Transcend داشته باشید شاید به این مشکل که دستگاه های پخش فلش شما را نخوانند اما این مشکل چندان بزرگی نیست و با برنامه ی زیر خیلی را حت می شود این مشکل را حل کرد در ضمن حواستان باشد که تمام اطلاعاتتان پاک می شود.



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

Pc Se7en
درباره وبلاگ

سلام به همه کسانی که لطف دارند و به وبلاگ خودشان سر می زنند زیاد وقتتان را نمی گیرم اما باید به چند نکته اشاره کنم: 1- برای دانلود نرم افزار ها حتما باید عضو وبلاگ باشد. 2- این وبلاگ همان طور که می بینید هدفش کسب درآمد از طریق تبلیغات نیست ، پس با نظر دادنتان ما ار در این راه حمایت کنید. 3- این وبلاگ شامل چندین صفحه است خواهش می کنم از کل صفحات دیدن فرمایید. 4- در نظر سنجی شر کت کنید. با تشکر از همه ی دوستان عزیزم.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود نرم افزار و آدرس pcseven.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 91
بازدید ماه : 285
بازدید کل : 26900
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 87
تعداد آنلاین : 1